Paljon on ehtinyt viikon aikana tapahtua, töissä pientä hässäkkää ja kaiken sen kukkuraksi kuulin että kaksi tuttua ihmistä on kuollut ja niiden lisäksi vielä siskon koira. Koiruli joka oli meillä kaksi viikkoa sitten (kaksi viikkoa) hoidossa Nämä ihmiset ei nyt olleet kovin läheisiä, mutta pysäytti kuitenkin hiljentymään ja muistelemaan heitä. Muru koira oli jo vanha, 16-vuotias ja niin lapsiystävällinen. Kesti mennen tullen meidän lasten hoitovietin vaikkei hänen laumaansa oikeasti kuuluneet. Murua jäi kaipaamaan moni lapsi ja aikuinen.

 

Sitten iloisempiin uutisiin. Sain kuin sainkin itseäni niskasta kiinni ja aloin cambridge-kuurille. Mulla on/oli kaappiin jäänyt kahden viikon satsi cambridge-pusseja joissa uhkaavasti alkaa päiväys menemään. Söin neljä ekaa päivää pelkästään camppari tuotteita sen jälkeen olen syönyt mm. 250 gr ehrmanin rahkaa johon laitoin lirauksen kermaa ja light-mehutiivistettä (on muuten hyvää), Nutriletin pirtelöjuomia (kaakaon makuinen paras), eilen ja tänään olen syönyt Camppari puurojen lisäksi 100 gr lohta, raejuustoa ja tomaattia sekä kurkkua. Muutamana päivänä olen syönyt muutaman siivun oikeaa oltermannia ei mitään kevyt versiota ja joka päivä olen juonut vähintään kolme litraa vettä.  Paino oli tänä aamuna 72,7 kg, en ollut uskoa silmiä siis viikossa tippunut paino -5,5 kg. Hiukan kyllä epäilyttää onkohan meijän vaaka rikki vai onko voinut olla noin paljon turvotusta? Joka tapauksessa niin tai näin olen tyytyväinen tulokseen ja mikä tärkeintä olen tällä ns. karppi ruualla voittanut väsymyksen.

Vihdoin meillä vahvistettiin kesälomat ja nyt on sitten kolmården reissu laivamatkoineen varattu, joten kesää odottaen.

Kohta lähden silmälääkärille ja ostamaan uudet rillit.

 

Aurinkoista päivää lukijoille!