Eilinen päivä meni iltaan asti harakoille, annoin mennä. Illalla nukkumaan mennessä ajattelin olotilaani, Turvonnut, ähkyinen, saamaton ja haluton olo. Sitä se mässäily aiheutti, en kehtaa edes kertoa mitä kaikkea söin, mutta söin niitä ihan liikaa.

Nyt alkaa taas uusi luku ja elimistö on varmaan ihmeissään moisesta. Pyrin pysymään pelkällä pussilinjalla lauantaihin asti. Sunnuntaina lupaan itselleni pienen palan kakkua ja maanantaina taas palaan ruotuun. Mulla on vasta ensi viikon perjantaina konsultilla käynti. Ehkä kuitenkin olisi parempi käydä kerran viikossa niin ei pääsisi tulemaan näitä "et ekan viikon voi ottaa löysästi ja toinen viikko tsempataan" ei näin, tästä ajattelusta tarttisi päästä irti ja syödä oikeasti viisaasti. Enhän mä hyvänen aika laihduta konsulenttia varten vaan ITSEÄNI VARTEN! Nythän mä vasta heräsin ja tajusin taas todellisuuden. En kai mä ny koko loppu elämääni voi juosta konsulentin luona punnittemassa itseäni ja hakemassa tsemppiä. Oho, aukes näköjään pato :D Tästä on hyvä jatkaa.

Nuorempi poika taas vaihteeksi räkä-, kuume-, yskätaudissa ja astmaatikko kun on niin yskä on jatkuvaa takomista, ei auta ventoline siihen. Illalla käytetään poika lääkärillä kun se saa niin herkästi keuhkokuumeen ja minä tarvitsen töihin poissaolo todistuksen.